Expositie 2023

Dat is er allemaal te zien op de jaarlijkse clubexpositie van de Foto Expressie Groep Gemert (FEGG) op zaterdag 25 en zondag 26 maart. De tentoonstelling wordt gehouden in de voormalige Gerarduskerk aan het Sint-Gerardusplein, ingang Burgemeester Rietmanstraat.

De Gemertse fotoclub heeft 25 leden. Die ontmoeten elkaar op clubavonden bij het KunstLokaal waar ze elkaars werk bespreken, samen aan de slag gaan met fotoprojecten of thuisopdrachten krijgen met een bepaald thema.

In de prijzen

De club haalt daarbij doorgaans een hoog niveau. Dit blijkt uit de resultaten van de deelname aan de BondsFotoWedstrijd, een nationale wedstrijd van de Fotobond. In het afgelopen seizoen eindigde de FEGG als 23ste op een totaal van 120 deelnemende clubs. Twee FEGG-leden vielen hierbij individueel in de prijzen: Mariska Vereijken scoorde een zilveren en een bronzen sticker en Huub de Bresser won een bronzen sticker.

De expositie is ’s zaterdags geopend van 11.00 tot 16.30 uur en op zondag van 11.00 tot 16.00 uur.

Huub de Bresser
Bronzen sticker